Nos múltkor ígértem hogy hobby-hoz nem köthető dolgokról nem fogok beszélni, most viszont kivételt teszek,és majd ahogy lentebb olvassátok eme sorokat, akkor rájöttök majd hogy mégis van némi köze hozzá:).

Nos említettem ugyebár hogy lassan befejezem a Tomb King-eket, derekasan festettem a múlt héten, több ízben hajnalokig, korán keléssel fűszerezve, de mind ezek ellenére pár figurával adós maradtam Zsolti barátomnak.( Settra, lovas BSB, 1 lovas, 1 szekér).

Szerencsére nem vette zokon, és nagyon örült annak hogy elkészültem a sereg nagyjával, így amint alkalma lesz be is veti őket, plusz rendez egy kis Tomb King féle divatbemutatót a terepasztalon a baráti körében, jól jön a promóció:D.
 

A múlt heti munkám a közzétett Casket of Souls, és ezenfelül megcsináltam neki a katapultját. Nos meg kell hogy mondjam, a Tomb King katapultnál szarabbul megfaragott figurát még nem láttam, kész rémálom volt összerakni, szobatársam kétrét görnyedve nevetett már rajtam annyira élvezte azt hogy mit szenvedek vele, persze megfűszereztem a dolgot ízes magyar beszéddel, ergo minden utolsó hulladéknak elmondtam a Gw-t:D.

Vasárnap este találkoztunk Zsoltival a Club202-ben ahol az év legjobb bulija volt készülődőben, megbeszéltük hogy ha már úgyis bepakolok a ruhatárba akkor koncert után rendezzük a dolgokat .

 

 Szokás szerint a 3.-4. sorban álltam a sarat, Alestorm-on és Sabaton-on hihetetlenül jól éreztem magam, életem legjobb bulija volt:). Kattintgattam jó pár képet, akit érdekel, itt megleli őket.

picasaweb.google.com/TombiTitti/EletemLegnagyobbElmenyeSABATONALESTORMSteelwingKoncert#

Buli után, félig már én is zombinak éreztem magam, méltő voltam a készülődő Vampire Count seregemhez:D.

Zsolti barátaival kint várt a helyszín előtt, odaadtam neki a dobozokat, pár lovast szakszerűen szemrevételeztek,egy maradandó mondat hangzott el:

"TE! Ezek tényleg festve vannak!" :D

Jót röhögtünk, Zsolti megköszönte a munkám, előlegben kaptam tőle egy 10est, és búcsúzásképp  még hozzátette, lesz még munka;).

Képek: Sajnos a nagy sietségben nem tudtam képeket készíteni róluk, vagyis készült kettő,de azokat meg véletlenül letöröltem a gépemről, no comment..Majd mondom neki hogy kattintson valahogy pár képet.

Egy kis statisztika: körülbelül Június-Július környékén áltam neki festeni a sereget, ami ennyi idő alatt elkészült:

- kb 40 gyalogos, ccw és íjász vegyesen

- lovas priest

- sima priest

- 7 tomb Guard

- Casket of Souls

- 4 szekér

- katapult

- 13 lovas

- 2 skorpió

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ha minden igaz nem hagytam ki semmit. Számomra ez elég szép teljesítmény, főleg mert sok mást is festettem párhuzamosan.

Összességében hálás munka volt ez a sereg, nem valami bonyolult, de ettől függetlenül volt vele munka bőven, plusz jó alapot ad a sok csont rész festése a vámpír sereg csontijaihoz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fessagoblinkalozzal.blog.hu/api/trackback/id/tr512459905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása