Vladic Morav, Chaos Lord

2010.12.24. 19:40

Szépjóestét, és Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Cantus lupus
Satura luna
Corpus nudus domina

bloodmoonbanner

 

 

 

 

 

Na, ezzel a poszttal tartozom Tippi barátomnak már egy jó fél éve, meg GDn is ígértem, hogy lassan megírom, egyébként egy az egyben a II. BitzBoat konvertálóversenyes nevezésem másolata. Jó szórakozást!

Nos, az utóbbi időben kissé sok Powerwolfot hallgatok, ennek hatására döntöttem úgy, hogy pótolni kellene egy hiányosságot, amit a Warhammer világában fedeztem fel. Mégpedig: hivatalosan nincsenek farkasemberek! (Avagy vérfarkasok, vagy ahogy a legjobb, farkasfattyak)

 

Véleményem szerint kis szőrös barátainkhoz leginkább a Warriors of Chaos sereg illene (természetesen Khorne), sok-sok marauderrel, warhounddal, no és patkányogrékből konvertált méretes vérfarkasokkal.

Ennek a seregnek lesz hát a vezetője Vladic Morav, Sylvania Vörös Farkasa. Lássuk akkor, hogy is készült!

Alapanyagok (olyan néven, ahogy a BitzBoat webshopban megtalálod őket):

Chaos Warrior Body 2
Chaos Knight Hand Weapon Arm 6
Chaos Knight Shield 1
Chaos Knight Shoulder Plate 3
Chaos Marauder Horsemen Head 15
Chaos Marauder Horsemen Right Axe Arm 2
Empire Flagellants Flag
Possessed Arm 4
SW Wolf Guard Terminator Wolf Skull 01
+ egy Chaos Marauder felsőtest
no meg némi Green Stuff

Összeállítás

vladic01

Elsőként a Chaos Warrior testet derékban félbevágtam, a felsőtestet félretettem, később talán még valamire jó lesz.  Felsőtestnek egy olyan Marauder testet választottam, amin a szíj a bal váll felé megy, mivel kicsit furcsán nézne ki, ha a bal karon lévő páncélt-vállvasat semmi nem tartaná. Ezután a felsőtestet és a lábakat összeragasztottam, mint a képen is látható, elől igen nagy hézag van közöttük, illetve hátul sem illeszkednek jól, de ezt némi tömítéssel meg lehet oldani. (egyébként az így előkészített lábak Space Marine felsőtesttel szinte tökéletesen illeszkednek.)

vladic02

A Possessed CSM karral tulajdonképpen semmit nem kellett tenni, csak egyszerűen felragasztani, viszont a Marauder karhoz túl kis méretű fegyver tartozott, a másik kart pedig nem akartam páncélozottnak, ezért kénytelen voltam összekombinálni a marauder és a chaos knight kart. Az előbbit csuklónál, az utóbbit pedig a csuklóvédő felett elvágva tökéletesen illeszkedó darabokat kaptam, úgyhogy ezzel további probléma nem is volt.

Igyekeztem a figurát 'fegyvereit fenyegetően maga mellett tartja és üvölt a Holdra' pozícióba állítani úgy, hogy azért természetellenes ne legyen, véleményem szerint viszonylag tűrhetően sikerült.

Lényegében az összerakás rész ezzel a végére is ért, ugyanis ekkor pár hónap kihagyás következett, amíg lelkiekben felkészültem a "roppant komoly" GS-munkára.

Green Stuff és a második szakasz

vladic03 Nos, jó hosszú kihagyás után elérkeztünk a második fázishoz. A figurán az illesztéseknél hatalmas rések tátonganak, hiányzik a feje, a vállvasa, illetve a háta is igencsak üresnek tűnik. Nézzük a folytatást!

Nem igazán mondhatnám, hogy értek a greenstuff használatához, körülbelül tömíteni tudok vele, illetve egész tűrhető szőrt/szőrmét készíteni, szerencsére ez pontosan illik is a barbár-vérfarkas káoszkultistákhoz. Ezt úgy készítettem el, hogy a szükséges helyekre némi greenstuffot nyomkodtam, lelapítottam, és egy gombostű segítségével kialakítottam a szőrme mintázatát. Mivel a Possessed kar könyökhajlata a bordázott rész miatt túlzottan modern hatást kelt, ezért oda is került egy kis GS, ott pedig láncing-hatást próbáltam vele kelteni.

vladic04Lassan az utolsó simításokhoz érkeztem, a fején semmiféle módosítást nem kellett végrehajtanom, céljaimnak tökéletesen megfelelt a Marauder Horsemen készletből talán legkarakteresebb félszemű, üvöltő fej. A vállvas már más kérdés volt, egyrészt túl nagy hézag volt közte és a kar között, így enyhe nyomással meg kellett hajlítanom, másrészt mint a páncél többi részét, ezt is megfaragtam-vagdostam néhány helyen, hogy sérültnek tűnjön.  Végül pedig a közepére egy Space Wolf farkaskoponyát ragasztottam.

Ahogy a képeken látszik, így a figura bal oldala talán kicsit túlzottan 'hangsúlyosnak' tűnhet, de ezt orvosolta a hátára kerülő Flagellant zászló (mindenféle módosítások nélkül), illetve a Chaos Knight pajzs, ami szintén csak pár sérülést kapott.

Maga a figura ezzel tulajdonképpen kész is van, már csak a festés van hátra, illetve a talp, ami egy Micro Art Studion 40x40mm-es Chaos talp.

Remélem hasznos volt a leírásom, és esetleg sikerült valakinek ötleteket adnom.

Ha bárkinek kérdése volna, nyugodtan forduljon hozzám Inkvizítoron, vagy e-mailben, viszont a festett figuráról képekre egy ideig még ne számítsatok :)

A kész figura:

vladic06

vladic05k

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tisztelettel,

Alexei / NightseeR

A bejegyzés trackback címe:

https://fessagoblinkalozzal.blog.hu/api/trackback/id/tr192537365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2010.12.25. 09:22:17

Nem rossz, bár szerintem a beastmen sereg jobban illik hangulatban a vérfarkasokhoz.

NightseeR 2010.12.25. 09:38:42

@kabaman: no, ennyire ismerem a 'hammer fantasy világát. Erre nem is gondoltam :)

goblinpirate 2010.12.25. 10:06:35

Nekem tetszik! Már epekedve vártam hogy min ügyködtél az utóbbi időben:).
Viszont Kabával egyet kell hogy értsek, hogy vérfarkasnak inkább a beastek amik jobban beillenek,igazán csak 1 sokszorosítható farkas fej kell hozzájuk, a normál fejek helyett,és a testekre 1 kis szőr, és kész is, iszonyat besza-behu kategória lenne.
Szeretem a farkasokat,vérfarkasokat, így várom mit hozol ebből ki(esetleges sokszorosítható egységek,nem hivatalos seregkönyv), teljes mértékben vevő lennék 1 ilyen seregre,érdemes ezen kicsit gondolkozni:).

NightseeR 2010.12.28. 02:15:03

Hmm...nem mondom, hogy elzárkózom az ötlettől. A farkasfejhez kellene valamit kitalálnom majd, egyébként pedig valószínűleg marauder-beastman-chaos warrior-spacewolf kiegészítők kombó lesz az alapja. Az egyetlen dolog, amivel problémám van, a beast lábak. Ugyanis tippem sincs, hogy lehetne a patás lábaikból valami farkas-szerűt csinálni (legalábbis olyan szinten, ahogy én tudok GSelni...) Valami ötlet esetleg?

EdE 2010.12.28. 21:13:18

Hmm azt nem teljesen értem ha káosz Khorne-os sereget akarsz az egészből akkor a fő genyó mért Sylvania-i?Ha jól tudom Sylvania-ban a vámpírok vannak és nekem Khorne,Sylvania és a vérfarkasok nem jönnek össze...Az utóbbi kettő az már igen.Egy Vampire Counts vérfarkasos sereg az jó ötlet és sztoriban is jobban passzol.Értelemszerűen az mindegy milyen faj figuráiból dolgozol.
süti beállítások módosítása