Üdv mindenkinek! Kabáék után szabadon, én is jelentkezem a már ismert témakörrel.

Mielőtt elmélyednénk a témában be szeretném jelenteni hogy a TMT Manufaktura saját blogot indított,ami egyelőre az innen kimentett postokból áll,de ez hamarosan bővülni fog,első körben az aranyérmes terepasztalunk bemutatásával.

tmtmanufaktura.blog.hu/

Ez azt jelenti hogy ez a blog megmarad az én ügyes-bajos dolgaimnak és Alexei koma zseniális munkáinak, aki esetleg kedvet érez arra hogy társuljon velünk,az e-mailben(tombititti@gmail.com) vagy inkvizítoron(Tippi) fel tudja venni velem a kapcsolatot.

Az idei Games Day-t minden szempontból jobban sikerültnek éreztem/érzem.
 

helyszín: Azoknak akik tömegközlekedéssel jöttek,vagy vidékről, szerintem könnyen megközelíthető volt, persze a tavalyi helyszínnel nekünk legalábbis ilyen gondunk nem volt.

Viszont a hely nagyságával tavaly gond volt, alig fértünk el, egyik-másik bemutatós asztalig úgy kellett elverekedni magunkat, a Golden Gobbós asztalhoz szintén, plusz fájlaltam hogy nem volt sok bemutató, és azokból is néhány pihenő üzemmódban volt mire kiértünk Ritával.

Az idei év kárpótolt ebben, igaz a KOW-os bemutató miatt korlátozottabban tudtam körbe nézni, viszont Áron nagyon rendes volt, így főleg ő állta a sarat a bemutató terén, övé a dícséret osztályrésze, viszont azért én is kivettem a részem belőle:).

Rengeteg olyan bemutató volt ami érdekelt, igaz konkrétan egyikhez sem álltam be játszani,én inkább csak nézni szeretem hogy játszanak.
Főleg a Malifaux csábított el rendesen, magát a játékot nem ismertem meg mélyrehatóan, viszont a figurákat tüzetesen megnéztem, eredetileg könnyen törnek,viszont a kidolgozottság az Námbör ván.
Így esélyes hogy beszerzek 1 Nuclear Winter (aki ismeri a freedom force nevű játékot, annak nem kell magyarázkodnom, főleg hogy nem ez a csapat neve, szimplán csak ezt juttatja eszembe ha rájuk nézek) csapatot majd,amint lesz rá keretem.

Kcs-s fantasy bemutatót is szemre vételeztem, bár igazán a fantasy mint ismert játék most annyira nem érdekelt,inkább csak a figurákat néztem meg festésileg.

Ami még jobban lázba hozott az az Infinity és a nagy fantasy városostrom volt, és persze a Hordes a maga iszonyatosan szép figuráival.Blood Bowl is tetszik, de nem hiszem hogy bolti figurákkal szívesen játszanék vele, viszont lehet egyszer nekiülök és konvertálok egy csapatot, vagy esetleg megkérem Tomit hogy essen neki a dolognak.

A Gobbót jobban sikerültnek érzem mint tavaly, a bírák sokkal jobban értették a dolgukat, ami külön öröm, plusz annak ellenére hogy nem értem el helyezést, örülök hogy tavalyhoz képest fényévekkel szebb nevezések voltak, nem mintha a tavalyi felhozatallal bajom lett volna.

Sikeresen rendeztem minden üzletem a helyszínen, Vik-el megtörtént a táska csere, Sebitar-al is sikerült összefutnom, Maxxx-al is rendeztük a bérfestős ügyletet, plusz a gépemre átmásoltuk az általa elcipelt hasznos adatokat, még egyszer köszi Maxxx!.

Itt jövök még Ubiéknak is egy köszönettel, amiért kerestek nekem 1 aljzatot a laptophoz, nem gondoltam volna hogy bárki is törődni fog ezzel,kellemes meglepetés.

Kings of War élmények:

A rendezvény előtti Szerdán érkezett meg Angliából a Wargammers Mantic rendelése, előzetesen felkértek hogy lenne-e kedvem nekik kifesteni a kezdődobozt, mivel szeretem a figurákat,és a cég vevőközpontúságát ami egyelőre töretlen,és az áraik is kedvezőek, így örömmel vállalatam a dolgot, viszont nem számítottam arra hogy ennyire a szűk határidőm marad a végére, azért mégis csak 110 figuráról volt szó, amire kemény 11 napom maradt, összerakást/sorjázást/festést egybe véve, szerencsémre kaptam 1 Dark Tone tipusú Army Painteres Quick Shade-et, ami felgyorsította a folyamatokat.

Alapvetően mivel magával a dobozzal lettem díjazva, plusz mivel számított nekem hogy jó színben tűnjünk fel a rendezvényen, próbáltam minél színvonalasabbra kifesteni a figurákat, ennek eredményeképp a Revenant csontikat gyors mentőfestéssel kellett megfestenem, ami hirtelen ötlettől vezérelve zöldes "Gyűrűk Urás kárhozott légió" beütésű lett, azért zárójeleztem,mert csak hasonló lett,nem ugyan olyan.

Maga a bemutató a kezdeti nehézségek dacára jól sikerült, elég sokan jöttek megnézni a figurákat, beszálltak a csatába satöbbi. Köszönjük a kölcsönzött tereptárgyakat.
Ebben csak az volt poénos hogy alapvetően senki nem mert a figurákhoz hozzányúlni, mindig szóltam hogy nyugodtan kézbe vehetik őket, főképp azért mert vagy 3 réteg matt lakk van rajtuk:D.

Maga a Kings of War nekem speciel nagyon tetszik,főképp azért amiért másoknak nem, hogy meglehetősen egyszerű és pörgős.Néhány egység használhatósága kérdő jeles, például aki a törpékkel volt szinte 100% hogy vitte a meccset, a lövészek aprítanak.Az élőholt sereg gyengusnak tűnik, viszont nem volt lovasság és íjász egység a bemutatón, azok szerintem már tudnak fejfájást okozni,és a nagyobb horda blokkok.
Alapvetően a Mantic nem akart még szabálykönyvet kiadni, megelégedtek azzal hogy a figuráikat WHFB-be viszik mint a cukrot, viszont rengeteg kérés érkezett a fórumokon ez ügyben, plusz sógorom még pár ötletét be is küldte nekik, így engedtek a customer nyomásnak és kiadták Cavatore segedelmével a szabálykönyvüket. Apró érdekesség hogy sógorom 1-2 ötletét is belevették,természetesen jól átdolgozva, ami ismét 1 pont a Manticnak az én szememben. Nem mennék bele a hasonlítgatásba a WHFB szabálykönyvét illetően, mert a Mantic az sacc 5-6 A4-es lap, a WFHB meg több 100 oldal.

Nem akarok itt most reklámozni meg rávenni senkit hogy KIngs of Warozzon, akik kipróbálták eldöntik magukban hogy tetszett-e vagy sem, aki meg nem próbálta ki még, annak meg csak ajánlani tudom hogy tegyen 1 próbát, én mindenképp játszani fogok még.

Plusz a figyelmetekbe ajánlom hogy Február környékén jönnek a káosz törpék, ez esetleg pár Warhammeres kollégát érdekelhet, én kifejezetten örülök,mert jó ideje dédelgettem a fejemben 1 Káosz törpe sereget,a figurák csúf kidolgozottság és fém mivolta tartott eddig vissza.Teljességgel hidegen hagy mennyire használható vagy sem a mostani seregfelállások között, már beszereztem a nem hivatalos seregkönyvüket, amit átnyálazgattam, hát azért tudnak kellemetlenséget okozni, fluff ügyileg meg egyszerűen észbontó.

Végezetül pár kép:

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fessagoblinkalozzal.blog.hu/api/trackback/id/tr432499112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2010.12.07. 23:50:01

"Ebben csak az volt poénos hogy alapvetően senki nem mert a figurákhoz hozzányúlni, mindig szóltam hogy nyugodtan kézbe vehetik őket, főképp azért mert vagy 3 réteg matt lakk van rajtuk:D."

Ismerték a terepasztalos etikettet, azért :-)
süti beállítások módosítása