Üdv mindenkinek!

Ahogy ígértem, újra jelentkezem!.

Lassan itt a GG, itt van újra, végre valahára, a tavalyi óta csak erre vártam egész évben.
Tetszett a rendezvény hangulata, a sok bemutató, a rengeteg szép figura, egy élmény volt.
Viszont a saját szememben jól leégettem magam a szar Dark Elf Assassin festésemmel, amit kemény pár óra alatt szenvedtem össze, totális leégés....

Már akkor elterveztem hogy jövőre jobban odateszem magam, megpróbálok színvonalasabb nevezéseket kreálni, és nem az utolsó pillanatra hagyni mindent.

Egész jól haladok, nem rég lett kész a 3. nevezésem, Tamás barátom(MAC) által kreált Casket of Souls, amit pár bejegyzéssel lentebb már megismerhettetek már,szűz formájában

 

 

 

Ezenfelül jó ideje kész a Daemon Slayer-em, nem a legjobb szerintem, de az első ízben próbált csíkos nadrág nagyon jó lett.

 

 

És ugye a múlt héten közzétett Ogre Tyrant, amely szintén Tomi keze munkáját dícséri, a pajzson lévő fejekre megkaptam hogy kb szarok, így azt még átdolgoztam rajta.
Igaz még nem 100%-osan teljes a nevezés, ugyanis hiányzik még a kis fegyverhordozója, de ezt a hétvége folyamán orvosolni fogom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viszont a Casket az utolsó olyan nevezésem, amelyet megosztok veletek, a többi kilétét homály fedi, nem akarom lelőni az összes poént, főleg nem az adu ászomról( csak tudjam kifesteni). Annyit elárulok hogy egy Macal féle atombeszabehubazzeg kategóriájú szkreccs :P.

Bérfestésekkel is jól állok, bár az utóbbi időben kicsit visszaesett a termelékenység mennyiségileg, viszont Vasárnapig el kell készülnöm a Tomb King sereg maradékával, és mivel megígértem, ezért el is fogok;). Képeket majd posztolok ahogy haladok.

Plusz 1 újabb megbízóval bővült a már meglévő listám, 15mm-es Warmaster figurákat kell majd festenem a számára, remélhetőleg annyira fog neki tetszeni hogy ő is csatlakozik a "törzsvásárló" munkaadóim közé:).

És Nem utolsó sorban Wargammersből Sándor felkért hogy van-e kedvem kifesteni egy Mantic-os alapdobozt, majd aztán bemutatózni GD-n velük, úgy hogy a végén enyém az egész doboz hálájuk jeléül, mivel sógorral nagyon bírjuk a Manticos arcokat, szépek a figurák, olcsók,és eléggé vevő központúak, így egyből igent mondtam, nagyon örülök neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://fessagoblinkalozzal.blog.hu/api/trackback/id/tr112442376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2010.11.12. 09:35:15

Nagyon szépek a figuk, a csíkos gatyáért fogadd külön elismerésemet! Én is próbálkoztam annó az Obelix-es nadrággal, de mindig elcsesztem.

goblinpirate 2010.11.12. 11:07:23

Köszi Kaba!
Csíkos nadrág nem volt olyan bonyolult mint hittem, igaz azért elég sokat kellett javítgatni hogy nagyjából egyformák legyenek a csíkok, a törp-nél ez sikerült is, az ogrén viszont nem, mivel egyedi a nadrágja ezért elég nehéz volt még ezt is összehoznom.

zirrian 2010.11.12. 17:49:43

Egy apró észrevétel: a halott ork sisakjára egy kis fekete bemosó mehetne, nem?:) De amúgy szerintem egész szépek.

goblinpirate 2010.11.12. 22:58:39

Hali!
Badab Black-el be lett mosva az a sisak, bár tény hogy még 1 réteget elbírna, no majd megnézem még egyszer azt meglátjuk.

MARNEUS 2010.11.18. 08:32:49

Akkor még 1x Grat ! Szépe klettek remélem kapértük kis szobrocskát ! Külön öröm nekem , hogy az én figuráimat ve4rsenyezteted :-)

NAC
süti beállítások módosítása