The Resurrection

2010.11.05. 14:30

Üdvözlök minden kedves olvasót!

Amint a címből is lehet következtetni, a blogunk újra az élők soraiban tudható, a Geneco-tól szereztünk hitelre pár belső szervet,így újra minden a régi;).

Az utóbbi időben már halmozottan zavart az, hogy a blog nem jut egyről a kettőre(Kiváltképp amiatt hogy én és Alexei is inaktívak voltunk), így elhatároztam hogy most pár órára hanyagolok mindent, leülök és blogolok egyet, és ezentúl ezt heti lebontásban meg fogom ismételni, remélhetőleg legalább 1 post-al.
Tovább bontogatva a témát, arra a döntésre jutottam hogy a blogot kiegészítem a bérfestésekkel, saját seregek festési állásával, aktuálisan a Games Day-es nevezéseimmel, plusz megmarad a support részleg is, kicsit kibővül a kínálat, ergo lehet miről olvasni, temészetesen a hobby-hoz nem köthető témák továbbra is az ajtón kívül maradnak.

 

Mindjárt a legelején kezdeném 1 házi projekt-el, elcseréltem a Land Radíromat múltkorjában a GT-n egy Defiler-re, mivel az én seregkoncepciómat az utóbbi jobban supportolja, nagy nehezen megtaláltam Beowulf kollégát, odaadtam a raidert, ő adta a defit, kicsit megviselt volt a kicsike, de nagyon örültem/örülök neki ettől függetlenül.

Aztán hazafelé a villamoson gondolkoztam hogy milyen színsémával nézhetne ki jól, a mostani festése nem igazán jön be( lila Defiler bronz szegéllyel--> talán Slaanseh lehet- erre Peter Griffin jutott eszembe és az egyik mondata ami a következő:Na Neeeeemár! Neeeemár!), a hivatalos és közkedvelt színkombináció sem dobogtatja meg kellőképp a szívem, ezért úgy döntöttem  Nurgle nagyapónak szentelem a kis házi pókomat, többek között azért, mert szeretem a nagyapót, nem sűrűn láttam sehol Nurgle defit( ettől függetlenül biztos hogy rengeteg van),és nem utolsó sorban in this case, nem kell lemosnom, állapota sem számít annyira,és persze lehet kicsit rothasztani.

 Először lássuk az eredeti nem Tippisített verziót:

 

 

Mielőtt bárki is feljelentene a GW-nél azzal a címszóval hogy sajátomként mutatom be az ő dolgaikat, leszögezném hogy az Eavy Metal csapata talált ki mindent,én csak a honlapról vettem az ötletet, és azt használtam a saját ízlésem/tudásom szerint.

az eredeti tutorialt megtalálod ezen a címen:

www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp

Tessék szépen a kis nyílra kattingtagni, és mindenki találhat a saját kultuszához használható tippeket.
 

Nos lássuk én miket eszközöltem:

1. lépés:

Fogtam az alkatrészeket és szépen külön hobby drillel fúrtam rájuk kismillió lyukat, amelyek szélét ezután szikével random üzemmódban bevagdostam, úgy és annyi lyukat csinálhatsz amennyi jól esik---> violá kész a battle damege-elt armour része a dolognak.

Hogy egyszerűsítsek a dolgomon, szemléltetésnek csak pár részt csináltam meg.
 

 

2. lépés: Rozsda vagy fekély vagy mittudoméjn készítése.

Nos ez megint csak elég primitív és egyszerű lépés, fogod a pillanatragasztót, oszt ide-oda-amoda a figurára odacseppentesz 1 kis adagot aztán gyorsan megfürdeted homokban, felesleget lerázod, és kész van a kívánt detail.

Én a figuráimon biztosan rozsdás effektnek fogom megcsinálni,de gazdája válogatja.

 

 

 3. lépés.

A kedvenc részem: putty-ból fekélyek kreálása a felületre.
Fogod a puttit, kis golyókat gyúrsz belőle, azt a kívánt helyre felviszed(odanyomod), a széleit a szike élével megtolod befelé, így kintről-befelé felpuposodik a putty, ezután a felületére még benyomkodsz pár lyukat és kész a fekély. Lehet kisebb-nagyobb, egymásba áthajló, hosszúkás,kerekded, amilyen jólesik,én nem szoktam nagyon variálgatni.

Ha egyik lépéssel belemászunk egy előző részbe akkor nyugodtan lehet javítgatni( pl én jó pár lyukat elfedtem).
 

 

 

Ennyi az egész, sokan lehet felhördülnek hogy nem is néz ki jól, meg miezmár, nekik csak azt tudom tanácsolni, próbálják ki, ha kész, alapozzák le a figurát feketére, és utána nézzék meg;).
 

Végezetül  kedv csinálónak csatolok egy képet pár marinomról akik már átestek ezen a procedúrán, és festésük is el lett kezdve.

 

kommenteket szívesen fogadjuk, jó prekcitelést, és további kellemes napot mindenkinek.
 

Tippi.

A bejegyzés trackback címe:

https://fessagoblinkalozzal.blog.hu/api/trackback/id/tr602425846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARNEUS 2010.11.05. 23:21:39

Egyszerü de nagyszerü ! És isten hozott ismét az élők sorában ...már gondoltam megkérlek kereszteljük át a Blogot MAC-re :-)
Hamarosan én is visszatérek ..elég sokmindennel :-)

MAC

kabaman 2010.11.07. 23:20:10

Fasza, a homok+pill.ragasztó e kombinációjára még nem is gondoltam.

A nurgle marine-ok nagyon tetszenek, miből van a talpuk?

perp 2011.02.24. 10:41:56

Tudom, a posthoz csak kevéssé kapcsolódik de én azt szeretném kérdezni, hogy a kis kézi fúrót hol vetted? :)

goblinpirate 2011.02.27. 23:02:09

@perp: Games Workshop-os Hobby Drill, Wargammersben, Kcs-ben tudsz venni,viszont Army Painter jobbat nyújt mint a Gw, mindkettő bolt árul szintén.
Esetleg ez is megérheti:

www.wargammers.hu/termek/eszkozok-es-szerszamok/the-army-painter-eszkozok/armypainter-tools-set.html
süti beállítások módosítása